.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پربیننده ترین عناوین
تقاضای انتخاباتی خاتمی از شورای نگهبان

آیت‌الله سیداحمد خاتمی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع مسئولین بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور درباره ضرورت توجه دادن بسیجیان به نقشه‌های دشمنان برای انتخابات، با بیان اینکه دشمن طرحی را دنبال می کند که در آن به دنبال ایجاد اغتشاش انتخاباتی در تهران و سایر شهرهای کشور است، گفت: یکی دیگر از طرح‌های دشمن در بحث انتخابات مقایسه کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ریاست جمهوری است.

خاتمی افزود: بدین معنی که می‌خواهند با مقایسه این دو انتخابات اگر درصد رای دهندگان در انتخابات مجلس از میزان رای دهندگان ریاست جمهوری کمتر باشد بگویند مردم از انقلاب و نظام دلسرد شده‌اند، درحالیکه مقایسه این دو باهم قیاس مع الفارق است.

وی ادامه داد: میزان رای دهندگان در مجلس دوره قبلی 51 درصد، البته دشمن با دو قطبی کردن انتخابات یعنی قطب انقلاب و ضد انقلاب باعث می‌شود تا انتخابات مجلس شورای اسلامی تبدیل به حماسه 9 دی دیگری شود.

خاتمی در ادامه اظهار داشت: شورای نگهبان هم اگر به این نتبجه رسید که کاندیدایی بر خلاف مصالح نظام و خلاف امنیت ملی کشور حرکت می‌کند، حتی اگر یک شب مانده به زمان انتخابات باشد، باید آن کاندیدا را رد صلاحیت کند، موردی که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شاهد بودیم در آن انتخابات هم دو روز مانده به زمان انتخابات، شورای نگهبان کاندیدایی را به دلیل طرح مطالب غیرواقعی در تبلیغات انتخاباتی‌اش رد صلاحیت کرد.

وی ادامه داد: بنابراین می توان گفت که دشمن در بحث انتخابات به دنبال سرد کردن فضای انتخابات است که آتش بیار آن در داخل جریان فتنه است. امروزکسانی به دنبال بازسازی تز جدایی دین از سیاست هستند.

خاتمی درباره اقدامات جریان سکولار در جامعه خاطرنشان کرد: جریان سکولار و مشارکت با چراغ خاموش در خطابه‌ها و نشریات خود به شدت به دنبال این موضوع هستند، لذا چنانچه سیاست نبض دین را در دست بگیرد انقلاب اسلامی از دست خواهد رفت.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی تصریح کرد: از آغاز اسلام تاکنون حرکت‌های موفق پیامبر اسلام (ص) و ائمه حرکت تشکیلاتی بوده است زیرا پیغمبر اسلام (ص) از همان شروع آغاز دعوت علنی حلقه‌ای را تشکیل داد که آنها همه جزء جان برکفان ایشان بودند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری درخصوص قیام حضرت اباعبدالله (ع) نیز اظهار داشت: قیام عاشورا نتیجه کار تشکیلاتی امام حسین (ع) بود و این بر خلاف نظر افرادی است که عنوان می کنند قیام ایشان فله‌ای بوده است زیرا ما در نامه‌هایی که ایشان به مردم کوفه و بصره نوشتند پی به کار تشکیلاتی ایشان می‌بریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار این نکته که شبکه ارزشمند بسیج، تشکل ولایی و قرآنی است، تاکید کرد: اگر کسی بدون بینش و بصیرت وارد بسیج شود کارایی بایسته ای نخواهد داشت از سوی دیگر چنانچه با تفکر اداری به بسیج نگاه کنیم، کاری از پیش نخواهیم برد و از بسیج هم چیزی جز یک تابلو باقی نمی ماند. به همین خاطر اعضای بسیج بویژه فرماند‌هان آن باید کانون عشق باشند.فارس

خاتمی یادآور شد: مسئله اخلاق و منش اخلاقی رفتار بزرگ منشانه همراه با سعه صدر باید از نکات مهم مورد توجه فرماندهان بسیج در مواجهه با جوانان بسیجی باشد.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرط ورود در کل تشکیلات بسیج، بویژه فعال بودن در این عرصه باور کردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان پرچم اسلام است. زیرا اینجا تنها یک نظام سیاسی شکل نگرفته است بلکه در اینجا اسلام پایگاه پیدا کرده است و می خواهیم از این پایگاه با تمام توان محافظت کنیم، لذا اگر کسی با این دید وارد بسیج شود می تواند کارایی داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1390
با این تیتر ما را به یاد سید خندان ایران زمین سید محمد خاتمی انداختید از این بابت از شما متشکرم گرچه با دیدن نام سید احمد خاتمی ذائمه مان تلخ شد ولی به شیرینی همان چند لحظه می ارزد
نا شناس 26 دي 1390
احمد رو هم در تیتر بنویس عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.